Известие

Collapse
No announcement yet.

2.0 T.Spark смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    и моя мотор беше така затапваш я и няма никакви ядове .. а за какво служи няква мания май беше дето връща изгорели газове за доизгаряне мисля ...абе някви еко глупости.. при мен е затапена и няма ядове
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #17
      С какво си я затапил? Защото и на моя мотор оргинално си я има но поне видимо не е затапена,затова питах някои ако знае къде отива този отвор.
      Last edited by sekata; d.m.y г., 16:49.

      Comment


      • #18
        Нз къде отива но я затапих като отрязах 1 парче от старата гарнитура(на колектора) и го лепнах със паста (тая която след като се загрее става като спойка корава) после отгоре сложих новата гарнитура и колектора ... стягам шпилките и съм готов по принцип с къвто искаш метал може да я затапиш според мен ама тая ламарина от гарнитурата е достатъчна
        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
        Fiat punto GT in progress ~200hp

        Comment


        • #19
          Аз трябва да мисля нещо друго защото при мен колектора не ляга върху отвора на главата.Може би тапа с резба.

          Comment


          • #20
            При подобни интервенций се замисляйте ''защо никой не я купува'' когато дойде време за раздяла
            Успех в сглобяването !

            Comment


            • #21
              Колкото и да се замислям,незнам какво друго да направя.

              Comment


              • #22
                приятелю няма какво да се замисляш за тая система която сигурно от дълги години не работи правилно ... и като дойдеш да я купуваш някой ден като видиш че тая дупка е запушена ще ти стане ясно защо е запушена .. ако не ти стане ясно по добре не си взимай 2.0 т.с .. щото явно и ЕГР-а ще искаш да ти работи
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #23
                  Koлкото за продължение на темата:ЕГР системата след подробно разглегждане в процеса на работа се разбира че във втората версия на туинс парк 155 к.с. ,вече го няма просто разклонението от испускателните тръби не съществува а отвора в главата ,който до колкото разбрах е просто тръбичка водеща към смукателния колектор е затапен в моя случай.
                  Сега за другите различия които констатирах:
                  - Понеже донора беше след катастрофа, картера и маслената помпа бяха смазани се наложи да ги подменя с моите,та монтираики помпата разбрах че не става при зацепването с коляновия вал. Помпата е едно към едно, с изключение на вътрешната зъбчатка,която подмених и се получи.
                  -За коляновия вал ,за сега се надявам разликата да е само в зацепването към м-та помпа.
                  Към финала съм и като имам следваща информация ще пиша.
                  Дано няма повече изненади

                  Comment


                  • #24
                    Разглоби за всеки случай маслената помпа и провери за поражения. Дали има надиране по курпуса и по капапа отзад, както и почисти за всеки случай възвратния клапан.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #25
                      Kaто смених малката зъпчатка я отварях,не съм я мерил с луфтомер но вътре светеше като огледало .

                      Comment

                      Working...
                      X